| Модель комплексної оцінки уроку з __________________________ | ||||
| Самооцінка | ||||
| Навчальний заклад ___________________________________ | ||||
| Клас_____________________________ | ||||
| Етап уроку | Показник | Оцінка | Результат | |
| Організаційний | Організація діяльності на уроці | 0,00 | ||
| Якість планування уроку | ||||
| Стан організації ведення вчителем документації на уроці (зошити, класний журнал) | ||||
| Включення учнів у діяльність | ||||
| Повідомлення теми уроку | ||||
| Ступінь зацікавленості учнів навчальною темою | ||||
| Зв'язок теми даного уроку з іншими темами, розділами науки | ||||
| Ступінь сконцентрованості учнів на діяльності | ||||
| Цілепокладання та мотивація навчальної діяльності | Визначення цілей та завдань уроку | 0,00 | ||
| Фіксація цілей уроку в поурочному плані | ||||
| Логіка виконання дій щодо досягнення цілей | ||||
| Реалізація цілей щодо навчання учнів володінню методами самостійної пізнавальні діяльності | ||||
| Мотивація навчальної діяльності | ||||
| Перевірка домашнього завдання (д/з) | Перевірка виконання/невиконання д/з | 0,00 | ||
| Перевірка правильності виконання д/з | ||||
| Прийоми перевірки знань вивченого матеріалу | ||||
| Корекція знань учнів | ||||
| Психологічна комфортність учнів під час перевірки д/з | ||||
| Актуалізація опорних знань та особистого досвіду учнів з навчальної теми | Ефективність актуалізації | 0,00 | ||
| Осмислення внутрішніх закономірностей і зв'язків з іншими вивченими поняттями під час актуалізації | ||||
| Рівень включення учнів в активну діяльність | ||||
| Основна частина уроку | Види діяльності, які пропонуються учням | 0,00 | ||
| Відповідність методів і прийомів навчання меті уроку і віковим особливостям учнів | ||||
| Ступінь складності навчального матеріалу, який пропонується учням | ||||
| Спрямованість уроку на розвиток учнівських компетентностей | ||||
| Раціональність використання навчального часу на даному етапі уроку | ||||
| Культура мовлення | ||||
| Використання наочності | ||||
| Творча складова діяльності учнів | ||||
| Загальна ерудиція й комунікативна культура вчителя | ||||
| Закріплення та узагальнення вивченого, перевірка якості засвоєння знань, оцінювання | Організація самостійної роботи учнів | 0,00 | ||
| Результативність пізнавальної діяльності учнів | ||||
| Ступінь розвитку загальнонавчальних і спеціальних умінь учнів | ||||
| Рівень оцінювальної діяльності | ||||
| Підсумки уроку, рефлексія домашнє завдання на наступний урок | Якість рефлексії | 0,00 | ||
| Підбиття підсумків уроку | ||||
| Ступінь досягнення мети та реалізації завдань уроку | ||||
| Обсяг та складність д/з | ||||
| Загальна оцінка | 0,00 | |||








