Модель комплексної оцінки уроку з __________________________ |
|
Самооцінка |
|
|
|
|
|
|
Навчальний заклад ___________________________________ |
|
|
Клас_____________________________ |
|
|
Етап уроку |
Показник |
Оцінка |
Результат |
Організаційний |
Організація діяльності на уроці |
|
0,00 |
Якість планування уроку |
|
Стан організації ведення вчителем документації на уроці (зошити, класний журнал) |
|
Включення учнів у діяльність |
|
Повідомлення теми уроку |
|
Ступінь зацікавленості учнів навчальною темою |
|
Зв'язок теми даного уроку з іншими темами, розділами науки |
|
Ступінь сконцентрованості учнів на діяльності |
|
Цілепокладання та мотивація навчальної діяльності |
Визначення цілей та завдань уроку |
|
0,00 |
Фіксація цілей уроку в поурочному плані |
|
Логіка виконання дій щодо досягнення цілей |
|
Реалізація цілей щодо навчання учнів володінню методами самостійної пізнавальні діяльності |
|
Мотивація навчальної діяльності |
|
Перевірка домашнього завдання (д/з) |
Перевірка виконання/невиконання д/з |
|
0,00 |
Перевірка правильності виконання д/з |
|
Прийоми перевірки знань вивченого матеріалу |
|
Корекція знань учнів |
|
Психологічна комфортність учнів під час перевірки д/з |
|
Актуалізація опорних знань та особистого досвіду учнів з навчальної теми |
Ефективність актуалізації |
|
0,00 |
Осмислення внутрішніх закономірностей і зв'язків з іншими вивченими поняттями під час актуалізації |
|
Рівень включення учнів в активну діяльність |
|
Основна частина уроку |
Види діяльності, які пропонуються учням |
|
0,00 |
Відповідність методів і прийомів навчання меті уроку і віковим особливостям учнів |
|
Ступінь складності навчального матеріалу, який пропонується учням |
|
Спрямованість уроку на розвиток учнівських компетентностей |
|
Раціональність використання навчального часу на даному етапі уроку |
|
Культура мовлення |
|
Використання наочності |
|
Творча складова діяльності учнів |
|
Загальна ерудиція й комунікативна культура вчителя |
|
Закріплення та узагальнення вивченого, перевірка якості засвоєння знань, оцінювання |
Організація самостійної роботи учнів |
|
0,00 |
Результативність пізнавальної діяльності учнів |
|
Ступінь розвитку загальнонавчальних і спеціальних умінь учнів |
|
Рівень оцінювальної діяльності |
|
Підсумки уроку, рефлексія домашнє завдання на наступний урок |
Якість рефлексії |
|
0,00 |
Підбиття підсумків уроку |
|
Ступінь досягнення мети та реалізації завдань уроку |
|
Обсяг та складність д/з |
|
Загальна оцінка |
|
|
0,00 |