Главная | Регистрация | Вход | RSSВоскресенье, 22.07.2018, 17:46

Персональний сайт вчителя хімії і біології Козирєва Євгена Володимировича

Меню сайта
Батькам
Мої захоплення
Друзі сайту
  • Новини

    Подяка за участь у конкурсі на "Кращий урок з використанням інтерактивної дошки або інтерактивної панелі"




    Участь у конкурсі на кращий урок з використанням

    інтерактивної дошки або інтерактивної панелі.




     

    Цифрова лабораторія в дії

     

    Світ змінюється, з кожним днем з’являється все більше технологічних рішень та відкривається безліч нових можливостей. Сучасні технології доступні зараз і в освіті. Для проведення фізичних, хімічних або біологічних дослідів можна використовувати цифрові вимірювальні лабораторії. Цифрові лабораторії Еinstein ™ - це приладдя, що дозволяє швидко робити вимірювання, створювати графіки і таблиці отриманих даних, робити їх математичну обробку.


    Цифровий комплекс Еinstein™ працює на базі реєстраторів нового покоління, які проводять автоматизований збір та обробку даних, забезпечують надвисоку точність та чутливість і в той самий час вони прості у використанні, з ними можна проводити дослідження навіть в польових умовах.

    Все частіше саме таке рішення з’являється в сучасних навчальних закладах. Нові інструменти замінюють старі методи оцінки явищ, проведення експериментів. І заміна завжди не рівноцінна – цифрові вимірювальні комплекси значною мірою перевищують можливості методів, що відходять в історію.

     

    Ці нові можливості не лише в економії бюджету на оснащенні – коли один пристрій замінює декілька інших. Це підвищення точності, більше функцій та головне – можливість контролювати одразу ряд різних пов’язаних показників для вивчення залежностей і закономірностей. Тепер це повинно бути доступно всім.

    Для організації роботи із цифровим вимірювальним комплексом використовується навчально-методичний посібник «Методика проведення демонстраційних експериментів та лабораторних робіт із застосуванням цифрового вимірювального комплексу». Цей посібник містить інформацію про використання комплексу Еinstein™ для лабораторних та демонстраційних дослідів та практичних робіт з хімії, фізики, біології.

    Цифровий вимірювальний комплекс Еinstein – це міні-лабораторія, що включає в себе «LabMate+» – легкий, бездротовий реєстратор даних нового типу, оснащений шістьма вбудованими датчиками (ЧСС, вологості, освітленості, УФ-випромінювання, тиску, температури), які найчастіше використовують у навчальній програмі. Комплекс дозволяє проводити велику кількість різноманітних дослідів, перетворюючи звичайний комп'ютер, планшет чи смартфон у повноцінну цифрову природничо-наукову лабораторію. Отримані дані фізичних величин відразу відображаються на моніторах у вигляді графічної залежності. Також за допомогою електронного мікроскопу, котрий входить до комплекту приладів, учні зможуть потрапити до мікросвіту.

    Досвідчені вчителі хімії, біології фізики, Козирєв Євген Володимирович, Бердник Юлія Анатоліївна, Вишневецька Оксана Олександрівна швидко зорієнтувались у нововведеннях і уже впроваджують їх у навчальний процес.

    Першими спробували інновацію учні у яких за календарним плануванням передбачено проведення експериментів, які можливо провести за допомогою цифрового комплексу. На уроках учні дізналися, як проводити досліди за допомогою мобільної лабораторії Einstein: ознайомилися з інтерфейсом програми MiLAB, навчилися змінювати налаштування, проводити вимірювання за допомогою різних датчиків (температури, освітлення, частоти серцевих скорочень тощо), робити розрахунки на основі отриманих даних, зберігати результати.

    Зокрема, на уроках хімії учні 9-х класів провели дослідження Рh (кислотності) розчинів мінеральних, природних вод та напоїв, які вживають учні. Цікавим виявилося дослідження Рh питної води, зразки якої учні принесли з власних домівок. Виявилося, що на території селища Дворічна питна вода має різну кислотність, в залежності від місця забору води, а в деяких випадках – таку ж саму, як і деякі відомі столові природні води.

    Використання цифрового вимірювання дає можливість учням вивільнити час для аналізу результатів і написання висновків. Методика проведення лабораторної роботи зовсім інша, ніж була до цього, набагато цікавіша для учнів і, звичайно, забезпечує виконання державного стандарту.

    До хімічного кабінету підключено мережу Інтернет , що дає змогу результати учнівських досліджень відправляти на комп'ютер учителя, коригувати роботу учнів у процесі виконання лабораторної роботи та забезпечує зворотній зв'язок учитель – учень, дає оперативне оцінювання результатів роботи учнів.

    Це перший крок до впровадження концепції нової української школи, і учні та вчителі Дворічанської школи в цьому питанні – першопрохідці.




     

    Тест “Як добре ви знаєте закон “Про освіту”




    Моя участь у національній премії Global Teacher Prize Ukraine.

    На «Нобелівську» премію для вчительства претендують 2000 педагогів

    Учасники/-ці національної премії Global Teacher Prize Ukraine представляють усі області країни, усі вікові категорії – від 20 до 70 років, усі дисципліни – від музики до фізики. Але організаторська команда вірить, що до 15 серпня надійде ще близько 1000 заявок. Можливо, серед них і буде переможець/-ниця, який/ яка отримає 100 000 гривень.

    Global Teacher Prize — міжнародна премія, заснована арабським мільярдером Санні Варкі у 2014 році. Національна премія Global Teacher Prize Ukraine відбудеться вперше. Мета як міжнародного, так і національного конкурсу — знайти вчителів-новаторів, які ідуть у ногу з часом і впроваджують інноваційні практики. Переможець/-ниця українського конкурсу отримає 100 000 гривень і разом із п’ятіркою фіналістів поїде на Global Education and Skills Forum 2018 у Дубай, де назвуть ім’я кращого вчителя/-ки у світі. ТОП-5 номінантів також отримають рік безкоштовного підвищення кваліфікації від ініціатора Global Teacher Prize Ukraine — громадської спілки «Освіторія».

    «Ми щасливі, що в Україні так багато талановитих учителів, — говорить Зоя Литвин, організаторка премії Global Teacher Prize Ukraine. — Серед тих, хто вже подали заявку на участь, і 24-річна викладачка фізики, і 71-річний учитель літератури, є учасники/-ці із Самбора і Волновахи. Є ті, хто впроваджує козацьку педагогіку, влаштовує онлайн-подорожі, поєднує фізику з музикою на одному уроці. І кожен з них новатор.

    20 кращих викладачів/-ок визначить оргкомітет премії Global Teacher Prize Ukraine.

    До складу журі ввійшли Наталія Мосейчук — телеведуча «1+1», кураторка премії, педагогиня за освітою; Зоя Литвин — голова ГС «Освіторія», організаторка Global Teacher Prize Ukraine; Павло Хобзей — заступник Міністра освіти і науки України; Олександр Елькін — ініціатор і натхненник освітнього руху EdCamp в Україні; Павло Роналдо — учень 11 класу, який розробив прототип робота-поводиря; Майкл Вамая — викладач балету з  Кенії, засновник балетної школи у маленькому містечку Кібера (Кенія), учні/-ці якої завдяки заняттям танцями досягають успіхів у звичайній школі, отримують стипендії і можливість розвиватися. Майкл Вамая увійшов до десятки найкращих викладачів світу у Global Teacher Prize 2017.  




    Методична студія

    для керівників районних (міських) методичних обєднань учителів хімії

    22 серпня 2017 року в КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» відбулась методична студія для керівників районних (міських) методичних об’єднань учителів хімії. Матеріали студії можна завантажити за цим посиланням. Зі змістом презентацій можна ознайомитись тут.




    Готуємося до 2017/2018 навчального року!

    Нормативно-правову базу щодо викладання хімії у 2017/2018 навчальному році, яка періодично поповнюється можна переглянути за посиланням:  

    http://himikkozirev.ucoz.ua/index/2017_2018n_r/0-52




    Програму

    обласного серпневого педагогічного тижня (21.08.-31.08.2017)

    за темою «СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

    НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
    В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»

    (форум. методичні заходи)

    можна завантажити тут




    Квітучі гіацинти у моєму саду... 18.04.2017




    Протягом березня - квітня місяців пройшла низка вебінарів для педагогічних працівників. Пропоную ознайомитись із матеріалами деяких вебінарів.

    Видавництво «Ранок». «Інтерактивна школа творчого вчителя» 

    Запис вебінарів з хімії та біології можна переглянути 

    http://himikkozirev.ucoz.ua/index/vebinari_vid_vidavnictva_quot_ranok_quot/0-50

     

     

     

     







    Розпочато обговорення програм базової школи

    Міністерством освіти 13 лютого розпочато онлайн обговорення навчальних програм для учнів 5-9 класів. У відомстві наголошують, що взяти участь в оновленні програм та запропонувати потрібні українській школі зміни зможе кожен бажаючий.

    ПЕРЕЙТИ ДО ОБГОВОРЕННЯ МОЖНА ЗА ЦИМ ПОСИЛАННЯМ




     

    Реєстрація на ЗНО - 2017




    Край, де я народився та живу...

     




     

    Протягом жовтня-листопада місяців пройшла низка вебінарів для педагогічних працівників. Пропоную ознайомитись із матеріалами деяких вебінарів.

    Видавництво «Ранок». «Інтерактивна школа творчого вчителя» 

    Запис вебінарів з хімії та біології можна переглянути  http://himikkozirev.ucoz.ua/index/vebinari_vid_vidavnictva_quot_ranok_quot/0-50

     

     




     

     

    8 інтернет-марафон від ВГ «Основа»!

    Для всіх учителів, які були відсутні на онлайн-трасляціях вебінарів інтернет-марафону від ВГ «Основа», який проходив 25, 26, 27 жовтня записи розміщено на http://himikkozirev.ucoz.ua/index/vebinari_vid_vg_quot_osnova_quot/0-49

     

     




     

     

    Онлайн-толока: як не на словах подолати бюрократизацію школи?

    "Вважаєте, що паперів забагато? Шукаємо баланс разом!" - таким є гасло спільної ініціативи МОН України та EdCampUkraine 

    Послухайте коротке  звернення Лілії Гриневич до керівників навчальних закладів і вчителів:

    Як сказано на платформі   http://mon.edcamp.org.ua/    уперше в Україні проводиться системне анонімне опитування з узагальненням результатів, щоб виявити критичні точки в роботі школи, пов’язані з документообігом та звітністю.

    Перейдіть за цим посиланням та візміть участь у цьому опитуванні (1-й етап: 13.09 - 13.10.2016). Потім, на 2-му етапі, відбудеться обговорення висловлених пропозицій.

     

     




    Підсумки обласного фестивалю-огляду освітніх Інтернет-ресурсів: природничий напрям

     


         У березні 2016 р. уперше в Харківській області було проведено фестиваль-огляд освітніх Інтернет ресурсів.

         Такий захід було проведено вперше, не всі вчителі були готові до цього. Водночас виявилося, що деякі з  колег уже не перші місяці ведуть власні Інтернет-ресурси та прагнуть зробити їх корисним і цікавим інструментом своєї роботи. 
          
        Нижче подано список призерів Обласного фестивалю-огляду  - учителів природничих дисциплін. Вітаю колег із цією відзнакою!

        Пропоную Вам у своїх коментарях висловити свої думки та пропозиції щодо створення та подальшого функціонування вчительських сайтів!
       

    І місце

    • Кічата Олена Євгеніївна,  учитель хімії    http://sc46.pp.ua/

    • Ярош Руслан Васильович, учитель хімії та інформатики http://chemist.at.ua/   

    ІІ місце

    • Діденко Вікторія Борисівна, учитель фізики, астрономії, природознавства    viktoriya66.moyblog.net 

    • Малюта Світлана Олександрівна,   учитель біології   http://ternova1979.blogspot.com/

    ІІІ місце                

     

     

     

    Вхід на сайт
    Рідна школа
    Моє опитування
    Хто завітав на мій сайт?
    Всего ответов: 828
    Календар
    «  Июль 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Пошук
    Погода сьогодні

    Copyright MyCorp © 2018
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz