Главная | Регистрация | Вход | RSSВоскресенье, 28.04.2024, 01:29

                                             Cайт вчителя хімії і біології 

                                             Козирєва Євгена Володимировича

Меню сайта
Батькам
Мої захоплення
Друзі сайту
  • Хімія в школі

    Главная » Файлы » МАН

    В разделе материалов: 10
    Показано материалов: 1-10

    Презентації робіт | Просмотров: 675 | Загрузок: 0 | Добавил: Evgenij | Дата: 16.01.2016 | Комментарии (0)

    МАН

    2013-2014 рік

    11 клас

     

    ІІ етап: Обласний тур

     

     

    Контрольна робота

    з хімії

     

     

    1. рівень (3х3 бали)

     

     

     

    1. Скільки пептидних зв’язків має пептид лінійної будови, при гідролізі 1 моль якого утворюється 5 моль амінокислот?

     

    1. Опишіть будову та вкажіть тип гібридизації атомів Карбону в його  алотропних модифікаціях.

     

    1. Визначте масу води, в якій треба розчинити 124 г натрій оксиду, щоб утворився 40% розчин натрій гідроксиду.

     

     

     

    1. рівень (2х5 балів)

     

     

    1. Бронза  є сплавом  міді і олова. При розчиненні 8 г такого сплаву в хлоридній кислоті виділилося 390 мл газу, виміряного за температури 150С і тиску 105,2 кПа. Визначте масову частку міді у сплаві.

     

    1. Визначити час проходження через розчин кадмій сульфату електричного струму силою 0,4 А, якщо маса катода збільшилася на 3,36 г, а вихід за струмом складав 0,8.
    Приклади контрольних робіт МАН | Просмотров: 1574 | Загрузок: 207 | Добавил: Evgenij | Дата: 27.12.2015 | Комментарии (0)

    ЗАВДАННЯ

    до контрольної роботи з хімії

    ІІ етапу всеукраїнського конкурсу – захисту

    науково – дослідних учнівських робіт

     

    МАН – 2010

     

    11 клас

    І рівень

    1. Скільки років потрібно для того, щоб перелічити усі молекули у воді об’ємом 9 мл, якщо щосекунди відлічувати 1000 молекул?
    2. Проведіть ланцюг хімічних перетворень. Визначте умови, за яких вони відбуваються. Назвіть усі сполуки.

      CaCO3 → CaO → CaC2→ C2H2 →C6H6  → C6H5NO2→C6H7N → C6H4Br3N

    1. Яка маса срібла може виділитися при взаємодії надлишку аміачного розчину оксиду арґентуму та 50г 35%-ного розчину формальдегіду?
    Приклади контрольних робіт МАН | Просмотров: 1159 | Загрузок: 225 | Добавил: Evgenij | Дата: 27.12.2015 | Комментарии (0)

    Основні вимоги до учнівських робіт

    ВИМОГИ 
    щодо написання, оформлення та представлення

    учнівських науково-дослідницьких робіт

    І. Загальні положення

    1. На Конкурс подаються науково-дослідницькі роботи (далі - роботи) проблемно-пошукового характеру, які відповідають віковим інтересам та пізнавальним можливостям учасників Конкурсу, свідчать про їх обізнаність із сучасним станом галузі дослідження, опанування ними методики проведення експерименту.

    Тематика має відповідати напрямам наукових секцій наукових відділень Малої академії наук України.

    2. Робота має ґрунтуватись на певних науковій та експериментальній базах, містити дані особисто проведених дослідів, спостережень чи пошукової роботи; результати їх обробки, аналізу та узагальнення; посилання на відповідні наукові джерела; відображати власну позицію дослідника.

    У роботі мають бути чітко визначені: мета, об’єкт і предмет дослідження, завдання, методика дослідження, відмінність та перевага запропонованих підходів і результатів.

    Зміст і результати досліджень викладаються стисло, логічно, грамотно та аргументовано, без загальних слів, міркувань, бездоказових тверджень, тавтології.

    Назва роботи має бути стислою та відповідати суті наукової проблеми (завдання), що вирішується.

    3. До наукової роботи мають бути додані відгуки наукового керівника та рецензія фахівця у відповідній галузі (досвідченого педагогічного, наукового чи науково-педагогічного працівника).

    Достовірність наведених у роботі результатів підтверджується у відгуку науковим керівником.

    4. Робота оформлюється у двох примірниках: один використовується журі під час її оцінювання, другий - учасником під час захисту. Примірники роботи мають бути ідентичними.

    5. До розгляду не приймаються:

    • роботи, тема та зміст яких не відповідають профілю наукової секції;
    • роботи, що були представлені в попередні роки та не мають суттєвого доопрацювання;
    • роботи, які є плагіатом;
    • роботи без самостійного дослідження, опрацювання джерел і власних висновків з обраної тематики;
    • роботи без тез, відредагованих та оформлених відповідно до цих вимог.

    Автори таких робіт після заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт отримують відповідну рецензію та до подальшої участі в Конкурсі не допускаються.

    Основні вимоги до учнівських робіт | Просмотров: 733 | Загрузок: 0 | Добавил: Evgenij | Дата: 27.12.2015 | Комментарии (0)

    Система оцінювання

     

    Умови визначення результатів ІІІ етапу Конкурсу

    1. Визначення результатів ІІІ етапу Конкурсу здійснюється за допомогою факторно-критеріальної моделі визначення результатів Конкурсу, розробленої на основі кваліметричного підходу (оцінювання якісних показників за допомогою кількісних балів).

    Зазначена модель оперує такими поняттями:

    • фактори - основні напрями діяльності; відповідають розділам Конкурсу: «Заочне оцінювання науково-дослідницьких робіт», «Оцінювання навчальних досягнень із базової дисципліни» та «Захист науково-дослідницьких робіт» (вагомості факторів наведені у таблиці 1);
    • вагомість фактора - його частка в загальному показнику;
    • критерії - складові фактора, сукупність яких характеризує фактор у цілому;
    • вагомість критерію - показує його пріоритет у складі фактора;
    • експертний бал - ступінь виконання вимог певного критерію.
    Система оцінювання | Просмотров: 927 | Загрузок: 0 | Добавил: Evgenij | Дата: 27.12.2015 | Комментарии (0)

    Перелік наукових відділень і секцій

    Перелік наукових відділень і секцій Малої академії наук України, в яких проводитиметься
    III етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт
    учнів-членів Малої академії наук України

    Назва відділення Секція Базова дисципліна
    І. Мовознавства 1. Українська мова Українська мова та література
    2. Російська мова Російська мова
    3. Іспанська мова Іспанська мова
    4. Англійська мова Англійська мова
    5. Німецька мова Німецька мова
    6. Французька мова Французька мова
    Перелік наукових відділень і секцій | Просмотров: 637 | Загрузок: 0 | Добавил: Evgenij | Дата: 27.12.2015 | Комментарии (0)

    Умови проведення

    1. Конкурс проводиться у три етапи:

    • І етап - районний (міський);
    • II етап - республіканський (в Автономній Республіці Крим), обласний, міський (у містах Києві та Севастополі);
    • III етап - Всеукраїнський (фінальний).

    2. У загальноосвітніх, позашкільних і професійно-технічних навчальних закладах може проводитися відбірковий тур І етапу Конкурсу у формі конференцій наукових товариств учнів, якщо такі товариства у цих закладах діють.

    Порядок організації та проведення конференції наукового товариства учнів визначається наказом керівника навчального закладу або керівним органом наукового товариства.

    Підсумки конференції наукового товариства учнів затверджуються наказом керівника навчального закладу. На підставі цього наказу визначається список учнів, які братимуть участь у І етапі Конкурсу.

    3. Організацію та керівництво І етапом Конкурсу здійснюють місцеві органи управління освітою.

    Організацію та керівництво ІІ етапом Конкурсу здійснюють орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері освіти, місцеві органи управління освітою в областях, містах Києві та Севастополі.

    Координацію І та ІІ етапів Конкурсу забезпечують територіальні відділення Малої академії наук України (за їх наявності).

    4. Строки, місце проведення, визначення результатів І етапу Конкурсу, а також інші умови, передбачені цими Правилами, та строки подання робіт визначаються наказами місцевих органів управління освітою.

    Строки, місце проведення ІІ етапу Конкурсу, а також інші умови, передбачені цими Правилами, у тому числі строки подання робіт, визначаються наказами органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері освіти, місцевих органів управління освітою в областях, містах Києві та Севастополі.

    5. Переліки наукових відділень, наукових секцій, в яких проводяться І і ІІ етапи Конкурсу, та базових дисциплін затверджуються окремими наказами відповідних органів управління освітою з урахуванням поданих заявок.

    ІІІ етап Конкурсу проводиться в таких наукових відділеннях:

    • літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства;
    • мовознавства;
    • філософії та суспільствознавства;
    • історії;
    • наук про Землю;
    • технічних наук;
    • комп`ютерних наук;
    • математики;
    • фізики та астрономії;
    • економіки;
    • хімії та біології;
    • екології та аграрних наук.

     

    Умови проведення | Просмотров: 703 | Загрузок: 0 | Добавил: Evgenij | Дата: 27.12.2015 | Комментарии (0)

    Про конкурс

    Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України є одним із провідних заходів МАН. Конкурс проводиться з метою духовного, творчого, інтелектуального розвитку дітей країни, виховання їх у дусі патріотизму і демократичних цінностей, створення умов для формування інтелектуального потенціалу нації.

    Основними завданнями конкурсу є виявлення і підтримка обдарованих дітей, залучення інтелектуально й творчо обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької та експериментальної роботи, формування активної громадянської позиції учнів, виховання в них самостійності, наполегливості, вміння формувати й обстоювати власну думку.

    Щороку близько 100 тисяч обдарованих дітей більшості районів та міст АР Крим, областей України, міст Києва та Севастополя беруть участь у відбірних І етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України. За результатами проведення І етапів у січні–лютому проводяться ІІ (регіональні) етапи на базі вищих навчальних закладів, інститутів післядипломної освіти, обласних позашкільних навчальних закладів тощо.

    Найкращі представники територіальних відділень Малої академії наук України – переможці регіональних етапів конкурсу-захисту (понад 1000 осіб) беруть участь у фінальному ІІІ етапі конкурсу-захисту в м. Києві. Загалом конкурс-захист відбувається в 64 секціях 12 наукових відділень майже за всіма напрямами природничих, гуманітарних і суспільних наук.

    Протягом 2010–2013 навчального року в систему роботи МАН включено нові секції та наукові відділення. Актуальним кроком стало запровадження наукових відділень філософії та суспільствознавства, наук про Землю. У відділенні технічних наук секцію машинобудування було урізноманітнено перспективним напрямом – робототехнікою.

    Слід відзначити високий рівень професійної компетенції членів журі, більшість із яких має багаторічний досвід роботи з учнівськими науково-дослідницькими роботами і в предметних комісіях конкурсу-захисту. Значну увагу і підтримку МАН у проведенні конкурсу-захисту надають Національна академія педагогічних наук України, Національна академія наук України, куратори наукових відділень МАН. Традиційними стали зустрічі відомих академіків НАНУ, членів президії МАН з юними дослідниками. Гостями конкурсу-захисту є і відомі письменники, громадсько-політичні діячі, представники культури і мистецтва України, іноземні гості.

    Про МАН | Просмотров: 536 | Загрузок: 0 | Добавил: Evgenij | Дата: 27.12.2015 | Комментарии (0)

    Робота заступника
    Рідна школа
    Вхід на сайт
    Моє опитування
    Хто завітав на мій сайт?
    Всего ответов: 1605
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Пошук
    Погода сьогодні

    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz