Главная | Регистрация | Вход | RSSПятница, 29.03.2024, 03:14

                                             Cайт вчителя хімії і біології 

                                             Козирєва Євгена Володимировича

Меню сайта
Батькам
Мої захоплення
Друзі сайту
  • Загальна схема аналізу уроку

    Загальна схема аналізу урокуКартинки по запросу "завантажити"

    Орієнтовна схема загального аналізу уроку

    Схема аналізу уроку

    (за Валентиною Лаврук)

     

    Дата_______________________________Клас __________________________________________________________

    Предмет __________________________Учитель ________________________________________________________

    Кількість учнів за списком___________присутніх _______________________________________________________

    Який урок по порядку ______________________________________________________________________________

    Де був проведений урок (у класі чи в спеціально облаштованому кабінеті) _________________________________

    __________________________________________________________________________________________________

    Тема уроку ________________________________________________________________________________________

    Мета _____________________________________________________________________________________________

    Обладнання _______________________________________________________________________________________

     

    Що аналізуємо

    На що звернути увагу

    Примітки

    Тип і структура

    Визначення типу і структури уроку

    Відповідність його дидактичній меті, віку учнів, складності й новизні навчального матеріалу

    Місце уроку в темі

    Доцільність розподілу часу між окремими етапами уроку

    Забезпечення цілісності уроку

    Підбиття підсумків

     

    Зміст

    Відповідність матеріалу навчальній програмі

    Аналіз науковості теоретичних положень

    Встановлення міжпредметних зв’язків

    Використання виховних та розвивальних можливостей уроку

     

    Принципи, методи, прийоми і засоби навчання

    Відповідність системи методів навчання змісту навчального матеріалу, меті й завданням уроку, віковим особливостям учнів

    Співвідношення між репродуктивною і творчою діяльністю учнів

     

     

    Прийоми активізації пізнавальної діяльності

    Використання проблемних ситуацій

    Формування загальнонавчальних умінь та навичок

    Види і місце самостійної діяльності учнів на різних етапах уроку

    Співвідношення словесних та наочних методів навчання

    Використання наочності, ІКТ

    Індивідуалізація та диференціація навчання

    Емоційне тло уроку

    Забезпечення зворотного зв’язку

    Обсяг і доступність домашнього завдання

     

    Методи перевірки знань і вмінь учнів

    Усні, письмові та інші способи перевірки знань учнів

    Види перевірки (фронтальна, індивідуальна, тематична тощо)

    Функції перевірки: контрольна (контроль учителя, самоконтроль, взаємоконтроль), навчальна (виховна, розвивальна), організаційна

    Об’єктивність, різносторонність і гласність оцінювання

    Виховне значення оцінки

     

    Психологічна майстерність

    Психологія навчання — вміння вчителя створити оптимальний мікроклімат на уроці, робочу обстановку, налагодити контакт із дітьми

    Психологія виховання — вміння вчителя особистим прикладом виховувати любов до праці, акуратність, активну життєву позицію, людяність, доброту

    Уміння використовувати вплив колективу на формування моральних якостей особистості

    Психологічна майстерність учителя — урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів, авторитет учителя, педагогічний такт, культура мовлення, вміння тримати увагу класу, темп роботи

     

    Підсумки

    Досягнення мети

    Виконання плану уроку

    Обсяг і якість знань та умінь учнів

    Виховне, освітнє, розвивальне значення уроку

    Елементи досвіду, які можна використати під час викладання інших предметів іншими вчителями

    Рекомендації вчителю щодо закріплення та вдосконалення найліпших елементів уроку та усунення виявлених недоліків

     

    Загальні відомості про організацію

    Чистота, освітлення приміщення

    Готовність учнів до уроку

    Готовність обладнання

    Кількість хвилин, витрачених на організацію уроку

     

     

    Робота заступника
    Рідна школа
    Вхід на сайт
    Моє опитування
    Хто завітав на мій сайт?
    Всего ответов: 1602
    Календар
    «  Март 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Пошук
    Погода сьогодні

    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz