Главная | Регистрация | Вход | RSSВоскресенье, 22.07.2018, 17:46

Персональний сайт вчителя хімії і біології Козирєва Євгена Володимировича

Меню сайта
Батькам
Мої захоплення
Друзі сайту
  • Розробки уроків

    Главная » Статьи » Календарно-тематичне планування » 8 клас

    Календарне планування з хімії 8 клас

    Календарне планування з хімії 8 клас

    За новим Державним стандартом

    ЗАВАНТАЖИТИ

     

    Складено до підручника: Г.А. Лашевська, А.А. ЛашевськаХімія : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл.К. : Генеза, 2016згідно з навчальною програмою«ХІМІЯ 7–9 класи» для загальноосвітніх навчальних закладів,затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОНмолодьспорту України від 06.06.2012 № 664) зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 29.05.2015 № 585).

     

     

    Поурочне планування (орієнтовне) вивчення курсу хімії 8-го класу

    70 год, 2 год на тиждень, 10 год — резервні

     

     

    №/дата

    Тема уроку

    Демонстрації, лабораторні досліди, домашній експеримент, розрахункові задачі

     

    Домашнє завдання

    (§)

    Повторення найважливіших питань курсу хімії 7 класу

     

    1.  
    1.  

    Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакція розкладу, сполучення

     

     

    1.  
    1.  

    2

    Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині

     

    1.  
    1.  

    3

    Масова частка розчиненої речовини

     

    1.  

    Тема 1.Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Будова атома

    1.  

    1

    Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. Поняття про лужні, інертні елементи, галогени

     

    1.  
    1.  

    2

    Періодичний закон Д.І. Менделєєва

     

     

    1.  
    1.  

    3

    Структура періодичної системи хімічних елементів

    Демонстрація

    1. Періодична система хімічних елементів

    Д.І. Менделєєва (довга і коротка форми)

     

    1.  
    1.  

    4

    Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число. Ізотопи. Нуклід. Сучасне формулювання періодичного закону

    Демонстрація.

    2. Моделі атомів

     

     

    1.  
    1.  

    5

     

     

     

     

     

     

    Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі. Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1–20. Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1–20. Поняття про радіус атома

    Демонстрація

    1. Форми електронних орбіталей

     

    1.  
    1.  

    6

    1.  

    7

    Періодична система хімічних елементів з позиції теорії будови атома

     

    1.  
    1.  

    8

    Характеристика хімічних елементів № 1–20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома

     

    1.  
    1.  

    9

    1.  

    10

    Значення періодичного закону

     

    1.  
    1.  

    11

    Узагальнення знань з теми

     

    4–11

    1.  

    12

    Тематична контрольна робота 1

     

    1.  

    13

    Аналіз результатів контрольної роботи 1

     

    1.  

    14

    Захист навчальних проектів:

    1. З історії відкриття періодичної системи хімічних елементів.

    2. Форми періодичної системи хімічних елементів

     

    Тема 2.Хімічнийзв’язок і будоваречовини

    1.  

    1

    Природа хімічного зв’язку. Електронегативністьелементів. Ковалентнийзв’язок, йогоутворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. Електронні формули молекул

     

    1.  
    1.  

    2

     

    1.  

    3

    Йони. Йоннийзв’язок, йогоутворення

     

    1.  
    1.  

    4

    Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йоннікристали. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток

    Демонстрації:

    2. Кристалічні ґратки різних типів.

    3. Речовини атомної, молекулярної та йонної будови.

    4. Фізичні властивості речовин атомної, молекулярної та йонної будови.

    Лабораторнийдослід

     

    1. Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови.

     

    Домашнійексперимент

    1. Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток: води, кухонної солі, піску

    1.  
    1.  

    5

    Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки. Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів

     

    1.  
    1.  

    6

    1.  

    7

    Узагальнення знань з теми

     

    12–15

    1.  

    8

    Тематична контрольна робота 2

     

    1.  

    9

    Аналіз результатів контрольної роботи 2.

    Захист навчального проекту 3. Залежністьфізичнихвластивостейречовинвідтипівкристалічнихґраток

     

    Тема 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами

    1.  

    1

    Кількість речовини. Моль — одиниця кількості речовини. Число Авогадро

    Розрахунковазадача

    1. Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі

     

    1.  
    1.  

    2

    Молярна маса

    Розрахунковазадача

    2. Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою

     

    1.  
    1.  

    3

    Розв’язування розрахункових задач

     

    1.  

    4

    Закон Авогадро. Молярний об’єм газів

    Розрахунковазадача

    3. Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов

    1.  
    1.  

    5

    Розв’язування розрахункових задач

    Розрахунковазадача

    4. Обчислення з використанням відносної густини газів

    1.  

    6

    Відносна густина газів

     

    1.  
    1.  

    7

    Узагальнення знань з теми. Розв’язування розрахункових задач

     

    16–19

    1.  

    8

    Тематична контрольна робота 3

     

    1.  

    9

    Аналіз результатів контрольної роботи 3

     

    Тема 4.Основні класи неорганічних сполук

    1.  

    1

    Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура

     

     

    1.  
    1.  

    2

    Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму,

    кількості речовини реагентів та продуктів реакцій

     

    1.  
    1.  

    3

    1.  

    4

    Оксиди. Фізичні властивості оксидів. Поширеність у природі та використання оксидів. Вплив на довкілля

    Демонстрація

    7. Зразки оксидів

     

    1.  
    1.  

    5

    Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами

    Демонстрація

    8. Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою.

    1.  
    1.  

    6

    1.  

    7

    Фізичні властивості основ. Заходи безпеки під час роботи з лугами. Використання лугів і вплив на довкілля

    Демонстрація

    9. Зразки основ.

    10. Таблицярозчинності кислот, основ, амфотернихгідроксидів та солей

    1.  
    1.  

    8

    Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями. Реакція нейтралізації

    Лабораторнідосліди:

    2. Діяводнихрозчинівлугів на індикатори.

    3. Взаємодіялугів з кислотами в розчині

    1.  
    1.  

    9

    Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Поширеність у природі та використання. Вплив на довкілля

    Демонстрація

    11. Добування і хімічні властивості нерозчинних основ

    1.  
    1.  

    10

    Фізичні властивості кислот. Поширеність у природі та використання. Вплив на довкілля.  Заходи безпеки під час роботи з кислотами

    Демонстрація

    12. Зразки кислот

     

    1.  
    1.  

    11

    Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Ряд активності металів. Реакції заміщення та обміну

     

     

    Демонстрація

    13. Хімічнівластивості кислот

    Лабораторні досліди:

    4. Дія водних розчинів кислот на індикатори.

    5. Взаємодія хлоридної кислоти з металами

    1.  
    1.  

    12

    1.  

    13

    Фізичні властивості середніх солей. Поширеність у природі та використання. Вплив на довкілля

    Демонстрація

    14. Зразки солей

     

    1.  
    1.  

    14

    Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями

    Демонстрація

    15. Хімічні властивості солей

    Лабораторні досліди:

    6. Взаємодія солей з лугами у водномурозчині.

    7. Реакціяобмінуміж солями в розчині.

    8. Взаємодіяметалівіз солями у водномурозчині.

    Домашній експеримент:

    2. Дія на сік столового буряка, лимонного соку, розчину харчової соди, мильного розчину

    1.  
    1.  

    15

    1.  

    16

    Хімічні властивості амфотерних гідроксидів (Алюмінію, Цинку): взаємодія з кислотами, лугами (у розчині, за стоплення). Поширеність амфотерних гідроксидів у природі та використання їх. Вплив на довкілля

    Демонстрація

    16. Доведення амфотерності цинк гідроксиду

    Домашній експеримент

     

    1.  
    1.  

    17

    Практична робота 1

    Практична робота

    1. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук

    20–31

    1.  

    18

    Загальні способи добування оксидів, кислот, основ і середніх солей

     

    1.  
    1.  

    19

    1.  

    20

    Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Розв’язування експериментальних задач

    Демонстрації:

    14. Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження добутого розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу крізь розчин.

    15. Спалювання фосфору, розчинення добутого фосфор(\/) оксиду в теплій воді, дослідження розчину індикатором і нейтралізація лугом

    Лабораторний дослід

    9. Розв’язуванняекспериментальних задач

    1.  
    1.  

    21

    1.  

    22

    Практична робота 2

    Практична робота

    2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук

    20–33

    1.  

    23

    Узагальнення знань з теми

     

    1.  

    24

    Контрольна робота 4

     

    1.  

    25

    Аналіз результатів контрольної роботи 4

     

    Резервний час

    1.  

    1

    Захист навчальних проектів:

    4. Сполуки основних класів у будівництві й побуті.

    5. Хімічний склад і використання мінералів.

    6. Вирощування кристалів солей.

    7. Впливхімічнихсполук на довкілля і здоров’ялюдини

     

     

    4–33

    1.  

    2

    1.  

    3

    Повторення й узагальнення знань з курсу хімії 8 класу

     

    1.  

    4

    Підсумкова контрольна робота

     

    1.  

    5

    Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи

     

    1.  

    6

    Розв’язування розрахункових задач

     

    1.  

    7

    1.  

    8

    Екскурсії до краєзнавчого і/або мінералогічного музеїв, складання звітів про них

     

    Звіт

    1.  

    9

    1.  

    10

    Підсумковий урок

     

     

               

     

    Категория: 8 клас | Добавил: Evgenij (11.09.2016)
    Просмотров: 684 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Вхід на сайт
    Рідна школа
    Моє опитування
    Хто завітав на мій сайт?
    Всего ответов: 828
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Пошук
    Погода сьогодні

    Copyright MyCorp © 2018
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz