Главная | Регистрация | Вход | RSSВоскресенье, 12.05.2024, 01:25

                                             Cайт вчителя хімії і біології 

                                             Козирєва Євгена Володимировича

Меню сайта
Батькам
Мої захоплення
Друзі сайту
  • Хімія в школі

    Главная » Файлы » Поради батькам щодо виховання дитини » Тести для дітей

    Тест для учнів "Мій творчий потенціал"
    28.02.2016, 20:01

    Тест для учнів «Мій творчий потенціал»

     

    Обери один із запропонованих варіантів відповідей і на­бери його код.

    1.    Чи вважаєш ти, що навколишній світ може бути покра­щений?

    а)    Так;

    б)    ні, він і так достатньо добрий;

    в)     так, але тільки в деяких випадках.

    2.    Чи.вважаєш, що сам можеш брати участь у значних змі­нах навколишнього світу?

    а)    Так, у більшості випадків;

    б)    ні;

    в)     в деяких випадках.

    3.    Чи вважаєш, що деякі з твоїх ідей могли б принести ко­ристь у галузі, в якій ти мрієш працювати?

    а)    Так;

    б)    так, але за сприятливих умов;

    в)     лише в деякій мірі.

    4.    Чи вважаєш себе спроможним змінити кардинально не лише своє життя, але й життя інших людей?

    а)    Так, напевне;

    б)    це малоймовірно;

    в)     можливо.

    5.    Коли ти наважуєшся щось вчинити, чи віриш, що вті­лиш свої задуми?

    а)    Так;

    б)    часто думаю, що не зможу;

    в)     так, часто.

    6.     Чи відчуваєш ти потяг до справи, яку абсолютно не знаєш?

    а)    Так, нове мене приваблює;

    б)    невідоме мене не цікавить;

    в)     все залежить від характеру цієї справи.

    7.     Тобі доводиться займатись незнайомою справою. Чи відчуваєш ти бажання досягнути в ній досконалості?

    а)    Так;

    б)    задовольняюсь тим, чого встиг досягнути;

    в)     так, але за умови, що справа подобається.

    8.     Якщо справа, яку ти не знаєш, тобі подобається, то чи бажаєш ти дізнатись про неї все?

    а)    Так;

    б)    ні, ти хочеш навчитись лише основного;

    в)     ні, ти хочеш лише задовольнити свою цікавість.

    9.     Коли тебе спіткала невдача, то:

    а)    якийсь час чиниш опір, незважаючи на здоровий глузд;

    б)    махнеш рукою на цю затію, оскільки розумієш її нереальність;

    в)     продовжуєш свою справу, навіть коли очевидно, щоперешкоду тобі не подолати.

    10.     На твою думку, професію слід обирати, виходячи:

    а)    з власних можливостей;

    б)    стабільності, потрібності, значимості професії, по­требі в ній;

    в)     переваг, яких вона надасть.

    11.     Під час подорожі ти міг би легко зорієнтуватись на маршруті, по якому вже пройшов?

    а)    Так;

    б)    ні, боюсь збитись зі шляху;

    в)     так, але лише там, де місцевість сподобалась.

    12.     Чи зможеш ти зразу ж після бесіди з кимсь пригадати все, про що говорили?

    а)    Так, без труднощів;

    б)    ні;

     в)    запам'ятовуєш лише те, що тобі цікаво.

    13.     Коли ти чуєш слово на незнайомій мові, то можеш по­вторити його по складах, без помилки, навіть не знаю­
    чи його значення?

    а)    Так, без ускладнень;

    б)    так, якщо це слово легко запам'ятати;

    в)     повторині, але не зовсім правильно.

    14.     У вільний час ти віддаєш перевагу:

    а)    усамітненню, мріям наодинці із собою;

    б)    відпочинку в компанії;

    в)     тобі байдуже, бути самому чи в компанії.

    15.     Ти займаєшся якоюсь справою, вирішуєш припинити це заняття лише тоді, коли:

    а)    справа завершена і здається тобі відмінно виконаною;

    б)    ти більш-менш задоволений;

    в)     тобі ще жодного разу не вдавалося завершити роз­почату справу.

    16.     Коли ти на самоті:

    а)    любиш мріяти;

    б)    шукаєш собі заняття;

    в)     обмірковуєш плани на майбутнє.

    17.     Коли якась ідея захопила тебе, то ти станеш думати про неї:

    а)    незалежно від того, де і з ким перебуваєш;

    б)    лише на самоті;

    в)     лише там, де не буде занадто галасливо.

    18.     Коли ти відстоюєш свою думку:

    а)    можеш відмовитись від неї, якщо аргументи опо­нентів тебе переконають;

    б)    залишишся при своєму, які б аргументи не вислухав;

    в)     поступишся, якщо опір виявиться занадто сильним.

     

    Ключ до тесту:

    Відповідь «а» — 3 бали, «б» — 1 бал, «в» — 2 бали.

    Сумарний бал по питаннях 1,6,7 та 8:

    1012 балів — ти допитливий;

    69 балів — ти зацікавлений в міру;

    менше 6 балів — зона твоєї допитливості дуже обмежена.

    Сумарний бал по питаннях 2, З, 4 та 5:

    10—12 балів — у тебе сильна впевненість у собі;

    69 балів — ти віриш у себе, але тебе може зламати;

    менше 6 балів — ти недостатньо впевнений у собі.

    Загальна сума по всіх питаннях тесту:

    49 і більше балів — у тебе закладено значний твор­чий потенціал, який надає тобі великий вибір творчих можливостей. Якщо ти на ділі зможеш застосувати свої можливості, то тобі доступні найрізноманітніші форми творчості.

    24—48 балів— у тебе нормальний творчий потенціал, ти володієш тими здібностями, які дозволяють тобі твори­ти, але маєш і проблеми, що гальмують процес творчості. У будь-якому випадку, твій потенціал дозволить тобі про­явити себе, якщо ти цього дійсно захочеш.

    23 і менше балів — твій творчий потенціал, на жаль, не­великий. Але, можливо, ти просто недооцінюєш себе? Від­сутність віри у свої сили взагалі може призвести до думки, що ти неспроможний займатись творчістю.

    Категория: Тести для дітей | Добавил: Evgenij
    Просмотров: 784 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Робота заступника
    Рідна школа
    Вхід на сайт
    Моє опитування
    Хто завітав на мій сайт?
    Всего ответов: 1607
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Пошук
    Погода сьогодні

    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz