Главная | Регистрация | Вход | RSSПятница, 10.05.2024, 19:24

                                             Cайт вчителя хімії і біології 

                                             Козирєва Євгена Володимировича

Меню сайта
Батькам
Мої захоплення
Друзі сайту
  • Хімія в школі

    Главная » Файлы » Поради батькам щодо виховання дитини » Тести для батьків

    Тест для батьків "продуктивність інтелектуальної роботи дитини"
    28.02.2016, 09:50

    "Продуктивність інтелектуальної роботи дитини"

    Тест

     

    Спираючись на свої спостереження за ди­тиною у повсякденному житті, виберіть відпо­відний варіант відповіді на кожне із запитань:

    Чи здатна дитина займатися чим-небудь тривалий час без перерви?

    ü     не зважаючи на тривалу роботу, майже не втомлюється, готова виконувати завдання і далі – 5 балів;

    ü     може працювати достатньо довго, не скаржачись – 4 бали;

    ü     про високу працездатність говорити складно – 3 бали;

    ü     спочатку працює уважно, але швидко втомлюється – 2 бали;

    ü     щохвилини перериває заняття, допус­кає велику кількість помилок – 1 бал.

    Чи виявляє стійкість до невдач?

    ü     у разі невдач концентрується, працює старанніше, без нервозності – 5 балів;

    ü     засмучується, але ненадовго, готова до подальшої роботи – 4 бали:

    ü     про стійкість до невдач говорити склад­но – 3 бали;

    ü     важко переживає невдачі, не може мо­білізуватися без сторонньої допомоги – 2 бали;

    ü     деморалізується після невдач, плаче, відмовляється працювати – 1 бал.

    Чи здатна працювати у несприятливій обстановці?

    ü     за будь-яких умов працює успішно, не реагує на шум – 5 балів;

    ü     прагне налаштуватися на діяльність, за­стосовує спеціальні прийоми зосередження (промовляє завдання вголос, затикає пальцями вуха тощо) – 4 бали;

    ü     зазнає труднощів, коли потрібно пра­цювати у гурті; просить не розмовляти, не зава­жати – 3 бали;

    ü     знижує свою продуктивність у не­сприятливій обстановці, втомлюється, нервує, відволікається, відмовляється працювати – 2 бали;

    ü     за наявності стороннього шуму взагалі не може виконувати завдання у групі одноліт­ків; потребує допомоги дорослого – 1 бал.

    Чи відмовляється від дій, коли стикається з перешкодами?

    ü     продовжує роботу, не втрачає віри в успіх – 5 балів;

    ü     відволікається від дії, проте після нага­дування або додаткової стимуляції продовжує роботу – 4 бали;

    ü     може припинити або уповільнити робо­ту, швидше стомитися – 3 бали;

    ü     використовує будь-яку перешкоду для того, щоб відмовитися від подальших дій – 2 бали;

    ü     не лише припиняє будь-які спроби, а й втрачає віру у власні сили – 1 бал.

    Чи охоче виконує дії, які потребують значних зусиль?

    ü     любить роботу, яка її повністю захоплює і потребує витривалості та терпіння – 5 балів;

    ü     здатна неодноразово виконувати однома­нітні завдання, хоч і без задоволення – 4 бали;

    ü     неохоче, без зацікавленості виконує дії, що потребують додаткових зусиль – 3 бали;

    ü     здатна до дій, які потребують зусиль, лише під контролем дорослого – 2 бали;

    ü     відмовляється від тривалих, утомливих дій у будь-який спосіб – 1 бал.

     

     

    ПІДРАХУЙТЕ БАЛИ:

    ·  Якщо ваша дитина набрала від 20 до 25 балів, то можна говорити про виражену го­товність до навчання.

    ·  Якщо ваша дитина набрала від 14 до 19 балів, то окремі особливості її вищої нер­вової діяльності, властивості темпераменту можуть ускладнити адаптацію до умов шкіль­ного життя. Можливо, проблеми криються у рівні тривожності чи імпульсивності. Але ще не все втрачено. Цілеспрямований пошук причин такого стану дитини, індивідуальний наполегливий підхід до неї можуть виправити ситуацію.

    ·  Якщо ваша дитина набрала всього від 9 до 13 балів, це означає, що на її підготовку до школи знадобиться не менше року. Бажано го­тувати таку дитину за індивідуальною програ­мою з урахуванням причин, що спричинили незадовільний стан готовності дитини до на­вчання. Також будуть корисними заходи, спря­мовані на зміцнення нервової системи: сана­торний режим, загартування тощо.

    ·  Якщо ваша дитина набрала менше 9 ба­лів, перевірте свої розрахунки або зверніться до інших дорослих, які добре знають вашу ди­тину, і попросіть провести оцінювання. Про­аналізуйте, чи створили ви сприятливі умови для роботи дитини.

     

    Показники рівня сформованості індивідуальних умінь аналізувати, порівнювати, встановлювати закономірності

     

    Високий рівень: дитина визначає зміст, суть (у тому числі приховану) завдання, яке необхідно виконати; може його проаналізува­ти; точно узагальнює його у мовленні; бачить і усвідомлює тонкі відмінності при порівнянні, встановлює закономірні зв'язки.

    Середній рівень: завдання, які потребують аналізу, порівняння, узагальнення і встанов­лення закономірних зв'язків, дитина виконує за умови стимулювання дорослим.

    Достатній рівень: дитина виконує завдан­ня за допомогою дорослого, може перенести засвоєний спосіб діяльності на виконання ана­логічного (подібного) завдання.

    Низький рівень: під час виконання таких завдань дитина потребує навчальної допомо­ги, яка не завжди є ефективною; не може пе­ренести засвоєний спосіб діяльності на вико­нання аналогічного (подібного) завдання.

     

    Визначення результативності вашої співпраці з дитиною

    Висока результативність:

    ·  дитина проявляє допитливість, актив­ність;

    ·  завдання виконує із цікавістю, само­стійно;

    ·  не потребує додаткового зовнішнього стимулювання.

    Середня результативність:

    ·  дитина недостатньо активна і само­стійна;

    ·  потребує деякого зовнішнього стиму­лювання під час виконання завдань;

    ·  має достатньо вузький круг інтересів.

    Низька результативність:

    ·  дитина має низький рівень активнос­ті і самостійності;

    ·  потребує постійного зовнішнього сти­мулювання під час виконання завдань;

    ·  не проявляє допитливості й інтересу до навколишнього світу.

     

    Сподіваємося, що цей тест допоможе бать­кам визначити, чи готова дитина до навчання у школі.

    Якщо результат виявиться негативним, то варто не зволікаючи створити всі умови для активної співпраці з дитиною. За потреби слід проконсультуватися зі спеціалістом.

     

     

    http://obawskijdnz.ucoz.ru/

    Категория: Тести для батьків | Добавил: Evgenij
    Просмотров: 696 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Робота заступника
    Рідна школа
    Вхід на сайт
    Моє опитування
    Хто завітав на мій сайт?
    Всего ответов: 1606
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Пошук
    Погода сьогодні

    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz